HELG!

Då var det helg, skönt!
Igår så jobbade jag till fyra och sen åkte jag in om AMFI (det köpcentert vid mig) och letade upp ett par vantar för det är ju så jäkla kallt ute nu, och sen gick jag hem.
Satt en stund vid datan och sen kom min fina jetti hem och då åkte vi och handlade taco!
Efter maten satt vi båda bara och chillade vid datorn, trötta och lite förkylda.

Idag så blir det bodypump om två timmar och sen så kommer jettis föräldrar hit för att hjälpa oss att flytta. Skulle igentligen simtränat klockan tre men i och med att de kommer så får vi hoppa träningen idag (inte bra i och med att jag inte tränade igår iheller).

Imorgon så blir det tävling från halv 10 och frammåt. Och efter tävlingen blir det nog  att flytta det sista och sen slappa lite.

Hoppas ni får en fin helg, puss på er




hittade lite gamla bilder fån sum-sim 2006. Jag kommer ihåg det samtalet, jag ringde mamma och sa att jag vunnit sum-sim, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0