Fredag

Igår blev det en myysig fredag. Efter jobb och träning hängde Ane med mig hem. Vi lagade god mat (dock gick brandlarmet igång ett antal gånger, haha), vi bakade brownies och sen så kollade vi på film. Ane slingade även mitt hår blondt, och ja det blev blondt! dock försvann inte utväxten helt, det suger, men jaja det får väll funka!
Vet fortfarande inte om jag vill ha brunt eller blondt hår, den ständiga frågan!

Idag så hade vi sjuktsjukt hårt pass imorsse och det gick bra!
Nu har jag fixat mig lite och nu ska jag träffa Ane i byn, vi ska gå runt och kolla lite, käka och sen så hänger hon med mig hem för filmkväll!

Ha det fint









shit, håret blev ju nästna vitt!
aja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0