FLORIDA

JAG ÄR I FLORIDA! och fyfan vad här är underbart. Om jag hade fått stanna klockan nu så hade jag gjort det, utan tveckan!
Vad mer kan jag önska än ett sjukt underbart gäng här, bo med världens bästa henriette, sol och värme, shopping, stranden, miami, florida AH jag vet inte vad jag ska säga. Allt är fan perfekt här och jag älskar det.

Vi har hunnit med endel saker här redan, tränat, shoppat (ja för det har vi), solat, miami beach, ätit på massa goda resturanger!

Tänkte lägga upp lite bilder och sen ska vi lägga oss. Imorgon så blir det en ledig dag. Då ska vi först till swiming hall of fame (????), beachen och sen så ska killarna laga tre rätters meny till alla, undrar hur det ska gå!

Ha det fint i kalla sverige, norge eller vem det nu är som läser bloggen, här är det iallfall MINST 40grader, om inte mer! JAG ÄLSKAR DET!


Kommentarer
Postat av: Isabelle

gud vad härligt :D shoppa mycket, hehe. Det var 1 grad här i morse, kul. puss <3

2010-10-10 @ 22:24:07
URL: http://isabelleklingstedt.blogg.se/
Postat av: Pappa

Du är värd att ha det gött,njut nu i fulla drag.

2010-10-11 @ 14:18:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0