27 oktober

Ah dagarna går så snabbt och snart är det november, och då är det bara en månad tills juletiden är igång, mysigtmysigt. Själv har jag ingen stress med julklappar, här i mitt rum står det fyra kassar med julklappar till min fina underbara familj, det är de värda!

Idag är det en sån dag som jag känner mig ensam, nu när jag kom hem till den nya lägenheten och henriette inte var hemma (hon reser mycket) kände jag mig väldigtväldigt ensam. Jag längtar hem, idag är det en sån dag!

Jag har iallfall precis lagat en supergod middag med lax och lite sånt gott. Nu är jag PROPPMÄTT!

Och imorgon så börjar jag bli sjukt nyttig. Nu har jag varit lite nyttig och inte ätit godis och så men imorgon börjar jag bli nyttignyttig liksom. Och nu när jag skrivit det på min blogg måste jag ju nästan hålla det.

Nu ska jag chilla och sen sova, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0