VAD FAN HÅLLER JAG PÅ MED!!!

OMG, omgomgomgomg. Simmade 100rygg, VAD FAN GÖR JAG!? simmar på 1.06, omg och tar mig inte ens till final. Om jag hade gjort samma tid som förra helgen, 1.04.5 hade jag legat ETTA till final, ibland så vet jag inte vad jag håller på med. Besviken på mig själv är jag, dock simmade jag ju bra förra helgen så ja, men ja, jag hade dock simmat 200fr precis innan så jag får väll skylla på det. Iallfall så blir jag så LAI, menmen. Får väll kötta som jag vet inte vad i laget, hoppashoppashoppas det blir en bra tid, jag ska göra mitt bästa! Och det jag tänkter när det inte blir så bra tider är att jag ska ha kul, och det har jag, simning är så jäkla kul och det är därför jag håller på med det, SIMNING ÄR KUL! dock blir det ännu roligare när man simmar bra, men ja, jaaa okej detta blev ett lite konstigt inlägg men ni fattar, okej!

PUSS och ja, FAN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0