Tredje november

Idag är det 3 nov och om mindre än en månad börjar juletiden med julkalendern, advent, lucia och allt sånt mysigt som julen innehåller. Jag längtar lite, eller mycket faktikst för julen är så mysig PLUS att jag faktikst kommer hem ett par vecker (heter det vecker????? antingen har jag hjärnsläpp eller så vet jag inte, lät sjukt konstigt iallfall). OJ nu kom jag på det, VECKOR, haha ibland undrar jag om där är något där uppe i mitt lille huvud.
Iallfall så är det ju onsdag idag som ni säkert vet. Bara två dagar kvar på jobb denna veckan, sköntskönt tycker jag. Idag fick jag sluta redan halv två för jag har ett par avspaserings(?????, eh fan, min hjärna funkar inte helt okej idag, men nu får det heta avspaseringstimmar, vet dock inte om det heter det), ja iallfall så har jag det så jag tog en timme idag och gick tidigare. Hem en liten snabbis och åt mango och chillade vid datorn och sen iväg till träningen där det var lite träningstävling idag. Simmade iallfall 100me (1.09.2) 50rygg (32.6) 100ry (1.07.1). Gick helt okej, och nu har jag nästan precis kommit hem. Har städat här hemma lite och nu sitter jag och slappar i den sjukt sköna soffan som vår lägenhet innehåller, mysmys!

Ja snart är det då helg igen och min helg kommer väll se ut såhär (henriette är iväg hela helgen igen);
Fredag; Jobb, träning, slappppppa av!
Lördag, Träning, styrka, någon fest
Söndag; SLAPPA, baka äpplekaka till jetti, bio?

Ha det så fint sötnosar, puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0