Tävling dag 2

Tävlingen började nio idag och jag simmade 100rygg först. Jag öppnade första 50 på 31.4 vilket var mycket snabbare än jag öppnat på innan. Om jag inte hade vänt hade jag nog haft under 31 och det är de jag strävar efter just nu iallfall. Sluttiden blev 1.05.1 vilket är pers, känns sjukt bra att jag persade och är nere på 1.05 igen, nästan 1.04 nu, woho! Är till final så simmar det i kväll igen!

Efter 100rygg simmade var det lagkapp som väntade, 4*50fr. Det var sjukt kul att simma laget, alla var peppade och vi leder inför finalen, woho. Jetti startade på 26.4, Henriette M efter det på 27.2, Ane efter det på 27.1 och jag sista på 26.9! Ikväll, dåååå jävlar!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0