Tatuering

Jag är så sugen på en ny tatuering. Nu vill jag ha en på handleden. Jag har länge velat ha mammas och pappas födelsenummer där men jag har även blivit sugen på två vingar, får se!

Jag har en i nacken, Tuum sequere cor som står för följ ditt hjärta! Denna gjorde jag först och gjordes i mars 2009!


Min andra har jag på foten och den gjorde jag med vanessa i sommras. Den står för vänskap, resan som vi gjorde med klassen till spanien och alla underbara år med min superbra klass!


Den senaste gjorde jag i augusti. Där står amor vincit omnia och betyder kärlek övervinner allt. Jag har även gjort en fjäil brevid texten!




Kommentarer
Postat av: vanessa

Fan vad sjuka vi är Rebecca, även fast vi inte har träffats på ett halvår?! Så tänker vi fortfarnade likadant.

ALltså jag har också funderat på att tatuera mig på handlederna och även jag har tänkt vingar.... HHAhA! Detta är så sjukt!

Saknar dig jättejätte mycket!!! :( Och grattis till alla pers du gjorde ihelgen! SKIT BRA!!! Ska bli kul och följa dig på SM från live timingen..

PUSS; ÄLSKAR DIG!!

2010-11-19 @ 08:54:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0