Nordsjöstevne

Idag har jag varit på tävling hela dagen, och det har varit superkul!
Simmade bara 50rygg idag och i förmiddags simmade jag det på 31.6 och var supernöjd, jag har inte gjort under 32 på år och dar så jag var så nöjd. Kom även till final på kvällen, och jag gjorde bättre tid, 31.04. Så jäkla störigt att jag fick 04, jag var så nära att gå under 31, det känns nästan lite overkligt för jag har inte varit i närheten va det innan men nu är jag helt plötsligt, det känns så bra!

Ikväll har jag, henriette och hennes vän lagat mat och suttit och snackat medans min pappa och henriettes föräldrar är ute och äter och tar sig någon öl, mysigt!
Imorgon blir det tävling då också, ska simma 100rygg och lag, kommer bli kul!

Ha en fin fredagskväll!
puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0