NM i bergen, dag 1 och lite 2

NM började då igår, och jag simmade 400fr, 50rygg och 50fr i lag!
400fr gick inte så speciellt bra, hade 4.33, men som sebbe sa så har jag inte tränat alls för 400fr. Har mest simmat rygg och sprint på alla passen nu, och har fokuserat mycket på rygg. Så uttåligheten hade jag inte riktigt, inte igår iallfall. Direkt efter det gick 50rygg, hade 31.4 vilket jag vände på 100rygg förra helgen, så den tiden var väll inte superbra den heller, men helt okej!
I laget hade jag 26.7, och det får jag vara nöjd med!

Igår tog SSC två guld;
- Killarnas lag. OMG fyfan vad vi skrek, och jag fick rysningar. Vann gjorde dom och bara 2sekunder från att ta norska juniorrekordet, grymt jobbat!
- Jorn vann 800fr, han klassade ut alla andra!

Idag har jag simmat 200rygg. 2.18.3 hade jag. Faktikst en helt okej tid och jag ligger trea till final, NU JÄVLAR!

Nu ska jag vila lite och sen blir det insim klockan fyra, puss på er

Kommentarer
Postat av: Pappa

Mycket bra simmat, och krossa i kväll på 200 rygg,jag håller alla tummar och tår...puss

2010-11-19 @ 13:23:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0