Mysdag

Idag har jag haft en mysmysmysdag.
Bea kom inte iväg till skolan för att bussen inte gick, eller något sånt. Så hon har varit hemma med mig hela dagen. Vi har bakat lussebullar och sen tänkte vi ta en sväng till stan och fika men när bussen inte kom fick vi gå hem igen! Bussarna är sämst här, de kommer fan inte när det snöar!

Snart blir det träning och sen så blir det att ta det lungt med min fina familj.
Imorgon ska jag till frisören och färga håret, och sen ska jag till stan och möta upp min fina maria, om jag hinner! Och sen blir det träning och efter det ska jag träffa världens bästa Issa, och söta Nina tror jag även är sugen på att hänka!

Snart åker jag igen, fanfanfan, lite ångest, faktiskt! Hade gillat att stanna hemma, men jag kommer hem snart igen, snartsnartsnart. Den 18 december är jag på hemmaplan igen, gillar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0