Måndag

Då var det måndag igen och det var lite jobbigt att komma upp ur sängen. Trots att det varit helg så har det varit tävling hela helgen vilket har inneburit INGEN sovmorgon. Men jag har jobb nu två dagar och sen åker vi inte till NM förrens vid tre tiden på onsdag så jag kan sova ut då, det behöver jag verkligen.
Iallfall så åkte pappa nu imorsse, sorgligt men sant. Kommer dock hem om två veckor så snart ser jag min fina familj och mina fina vänner några dagar igen, längtar!

Idag så väntas jobb från 08.00-15.30 och sen träning 16.00-18.00. Ikväll får det nog bli att tvätta och lite sånt trevligt, och umgås lite med fina Jetti!

Hoppas ni får en trevlig måndag, hörs


förövrigt har mamma beställt frisör tid till mig när jag kommer hem, brunt ska det bli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0