Gårdagen och dagen idag

Gårdagen var jag då somsagt på någon 100årsungdomsfestgrejsimojs. Iallafall bjöds det på tacos, desert, musik och snack. Var hemma vid tolv på kvällen, kollade lite tv och sen så somnade jag gott i min säng.

Idag vaknade jag vid nio tiden. Gjorde lite gröt (som jag äter varje morgon nu) och sen satte jag mig i soffan. Här sitter jag ännu, har dock slängt in lite tvätt i tvättmaskinen och satt på några torktumlare men fler steg än så har det inte blivit. Solen sken innan men nu ser det ut som det kommer in ett och annat regnmoln vilket resulterar i att jag nog stannar i soffan hela dagen, ibland får man vara extra lat. Får ta detta som en tvätta,städa,slappa dag. Ska även baka till henriette idag, hon älskar min äpplekaka så har lovat att baka en tills hon kommer hem ikväll, hoppas hon blir glad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0