Gårdagen och dagen idag

Efter jobb och träning igår hängde jag med Ida hem för en myskväll.
Det blev en supergod gryta med ris, popcorn och film. En riktigt behövd myskväll!
Sovde över där och klockan ringde kart över fem för morgonträning. Jag har ju knappt någon morgonträning här men nu när jag hade det kom jag på att fyfan vad jag älskar det, det är så skönt att träna på morgonen. Dock är det som skönast när man kan komma hem i lung och ro och äta frukost och slappa, men nu har jag ju jobbet då som väntar men endå.
Iallfall simmade jag 3500m och sen åkte vi hem till Ida igen snabbt för att hämta mina saker och sen köra till mitt jobb. Jobbade till halv fem och nu sitter jag här i soffan och slappar. Har precis ätit resterna från igår och funderar nu på att packa lite för lördag då jag åker hem, woho!

Imorgon blir det jobb från åtta till halv fyra och sen ska jag träffa Ane i stan. Vi ska bara gå runt och mysa och kolla lite och sen så blir det nog en varmchoklad på osthuset som jag hört så mycket gott om, mums i magen!

Hoppas ni haft en mysig dag, det har iallfall jag haft idag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0