Fredag och helg

Dagen har gått ovanligt fort idag.
Jobb idag från åtta till halv fyra och efter det in till byn för att kolla runt med Ane.
Jag hittade en myströja och en supernajs halsduk som fick följa med mig hem.
Nu sitter jag och chillar i soffan med grönsaker och dippa och lite vatten till det, gillar!

Ska snart lyfta mig för att packa och städa lite här, åker ju tidigt imorgonbitti.
Flyget går klockan 10.10 och måste ju vara där en timme innan. Plus att sas bussen går halv nio så måste dra hemma ifrån vid åttatiden och ja ni fattar! :)

Imorgon landar jag i köpenhamn 11.30, fyfan vad jag längtar. Har inte varit hemma på runt 14 veckor, men nu jävlar, äntligen!

Förresten så sitter jag och tittar på EM på TV, min fina underbara henriette ska simma nu i laget, KOM IGEN ÄLSKLING!

puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0