Finalen

Simmade då final i eftermiddag. 200rygg, gick imål på tiden 2.18.2 och var så besviken på mig själv, kom desutom fyra med en halv sekund, jävla skit!
Men egentligen var loppet bra, eller jag öppnar på 1.06 och sen så håller jag det upp till 150m men sen orkar jag inte. Och som sebbe säger så har jag blivit så mycket bättre på bara tre månader här, så om jag fortsätter som jag gör kommer jag sknart orka den sista 50an också, hade (32,34,34,36!!!!!!) och om jag då kan få ner den sista på 33-34 också så är jag nere på 2.15, och det är helt okej det!
Iallfall så gjode jag mitt bästa, men öppnade dock för hårt vilket resulterade i mycket syra sista 50an.

Imorgon är det 200fr, 100rygg och lag som väntar, fun! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0