En helt underbar dag!

JAG ÄR HEMMA!
Efter över tre månader i norge är jag nu hemma för några dagar, och jag gillar det starkt. Jag kom på mig själv gå runt och le innan, åh vad det är skönt att vara hemma.
Landade i köpenhamn vid halv tolv och sen tog jag tåget och pappa hämtade mig på svågertorp.
Hem och krama om mamma och sen bege mig till träning för en liten stund.
Hem igen och krama om fina systern, och sen kom emsan, min fina underbara emsan hem till mig och vi har haft en riktig myskväll. Vi har ätit god mat, efterrätt, pratat om allt från himmel till jord och även gått en promenad i snön. Emelie, du är bra du. I love u, det gör jag!

Iallfall så blir det bio imorgon med mamma. Nu när man är hemma så få dagar får man verkligen ta vara på all tid man har. Så imorgon åker jag och mamma in till stan vid ett-tiden och kollar lite, och sen ska vi på bio och se Devil klockan fyra, kommer bli najs!

Hoppas ni haft en bra dag, jag har haft en SJUKT UNDERBAR DAG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0