Dagen idag

Dagen idag har varit mysig. Jobbade först från 9 till halv 5 och det gick bra, ganska lugn dag på jobbet, skönt ibland! Efter det tog jag bussen och tänkte att jag skulle hinna till träningen men bussen var sen och det var en jäkla kö så till träningen han jag inte. Istället tog jag på mig mina joggingskor och sprang en rundapå 15-20min.
Sen blev det bio. Jag, henriette, jorn, henning, fredrik och pontus såg saw 3D. DEN VAR SJUK, sjuksjuk och sjuk, men den var bra, tyckte jag iallfall.
Så nu har jag precis kommit hem medans henriette kör hem jorn, och jag är lite rädd, läskigt att vara hemma själv nu, man vet ju inte om det kommer någon läskig typ och tar mig hah!

Iallfall imorgon blir det jobb från 8 till halv 4. Sen ska jag och jetti in om stan och byta min jacka för en knapp har gått av (har haft den i en vecka) och sen ska vi nog vidare till ikea. Träning på kvällen från 8-10 och sen blir det godnatt.

Nej nu ska jag sova och drömma sött (ska försöka).
Godnatt på er och sov så gott


Kommentarer
Postat av: pappa

Nu vet jag varför du ringde hem och snackade med mig sent i går kväll...du var lite rädd!!!! hahahahahaah

2010-11-09 @ 09:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0