Dagen blev inte som planerat

Dagen blev inte riktigt som jag planerat.
Frisören tog LITE längre än vad jag hade väntat mgi vilket resulterade i att jag inte hann träffa Maria, och det suger lite!
Iallfall fick jag brunt hår, så ja, nu är jag brunett igen!
Efter frisörbesöket gick jag hem snabbt och hämta mina träningssaker och allt sånt och sen tog jag bussen in till Malmö. Där hämtade Ida mig så åkte vi in till burlöv och hämtade alla kläder/väska som vi fick.
Efter det in till Staffanstorp för lite träning. Sydsvenskan var även där och tog lite bilder och så som kanske visas imorgon eller något sånt!

Ikväll skulle jag egentligen träffa Issa, men som sagt gick inte mig dag enligt mina planer så ja, vi hann inte riktigt då. FAN! Men ja, jag är ju hemma snart igen plus att jag kommer ha lite ledigt från träningen då i jul så jag kommer att ha tid med alla mina fina underbara vänner!

Imorgon bär det av till stockholm för SM. Det ska bli så kul! Dock ska inte Mandi med, vi som varit iväg tillsammans så jäkla många gånger, det kommer bli tråkigt utan henne <3

Iallfall så är SM från torsdag-söndag och sen återvänder jag till norge, stavanger och min fina henriette!

Jag tror dock att jag uppdaterar från Stockholm, har ju datan med!
Ni får ha det så bra sålänge, hörs kanske imorgon då!
pusssssss


nu ser håret ut såhär ungefär igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0