Väntar på mat

Väntar på att maten ska bli färdig, så tänkte att jag kunde "svara"? på en lista då!

Glass – Godis, en varm sommardag GLASS, en myskväll GODIS
Jordgubbar – Blåbär, det är inte mycket som slår jordgubbar med kaffegrädde, love it
Tv – Film, det får bli film, kollar inte så mycket på tv faktiskt (fråga Issa, haha)
Bio – Film
Max – Burger King
Sandstrand – Bergsklippor, ge mig en straaaand och sol så är jag glad!
Sommar – Vinter
Vår – Höst, för då vet man att det snartsnartsnart är sommar
Rosor – Liljor
Blå – Gul
Stereo – Mp3
Dator – Tv-spel, vad skulle man gjort utan sin dator? haha
Aftonbladet – Expressen
Jul – Midsommar, tycker nog julafton är mysigare (kan bero på att jag inte varit hemma på midsommar i sisådär 84938493år)
Vänskap – Kärlek, tycker nog det går hand i hand, inte att man är kär men ja ni fattar!
Msn – Bilddagboken, bilddagboken? Haha nej jag tror inte det va
Pocketböcker – Vanliga böcker, spelar absolut ingen roll, bara boken heter twilight ;)
Nerladdad musik – Cd skivor, får man inte välja på spotify
Mobil – Dator, måste välja båda, kan inte välja en bara haha
Äpple – Päron
Fanta – Cola, COLA
Myskvällar – Party, älskar att partya, älskar myskvällar
Amerika – Australien
Mörkt – Ljust
Mail – Brev, känns lite smidigare, faktiskt
Kväll – Morgon
Stökigt – Städat, kommer bli som mamma, STÄDASTÄDASTÄDA
Te – Kaffe, hatar kaffe, ska aldrig börja dricka sånt skit
Solsken – Regn, dum fråga
Insjö – Havet, ehm där det inte finns fiskar?
Hus – Lägenhet
Telia – Tele 2
Katter – Hundar
Chokladbollar – Kladdkaka, har precis krängt x antal haha
Sverige – Norge
Röda vinbär – Svarta vinbär
Skolan – Hemma , hemma är ju underbart, men vad skulle jag gjort om jag inte träffade mina fina klasskamrater varje dag, hoho
Läxor – Prov, tror inte vi har fått en enda läxa på procivitas, så jag gillar det där med läxor
Bläckpenna – Blyertspenna
Svart – Vitt
Sköldpadda – Vandrandepinnar, hahah skum fråga! Tycker vandradepinnar är läskiga
Google – Altavista
Frankrike – Spanien, jag ääääälskar spanien
Fisk – Kött, kan inte välja för jag älskar kött och jag älskar LAX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0