Två dagar tills vi drar

Ja nu är det bara två ynkliga dagar tills vi drar till spanien. Ska bli så jäkla gött, jag hoppas bara att det är varmt och skönt där, annars blir jag arg!

Har haft svenskredovisning i skolan idag, plus att vi fick våra studentmössar (JADÅ), och nu har jag precis kommit hem en sväng för att byta om lite och sen bege mig till jobbet. Kommer vara hemma vid 10-11 ikväll och då får jag väll sätta mig med matten som jag har imorgon, tror endå inte att jag kommer klara den, för jag har inte ens börjat plugga, så jävla smart!

Imorgon blir det då matteprov, hem, packa, fixa mig, och sen dra vidare till Natta för att sova över där. Sen drar vi väll vid sex på morgon på onsdag, och sen går flyget 9, great!

Nej nu ska jag kila, pusssss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0