Trött

Jag är så trött att jag knappt kan hålla uppe mina ögonlock och jag har varit så trött hela helgen, skumt!
Igår tävlade jag först på dagen, begav mig sen hem till min moster som flyttat till bara och hjälpte till lite där hemma. Sen blev det en chillidill kväll hos fellan. Vi bakade negerbollar, snackade, åt korv mitt i natten och lite sånt trevligt och sen drog jag mig hem för att sova.

Gick upp vid 9 imorrse, frukost och sen begav mig till burlöv och tävlade. Gick bra idag faktikst, gjorde nog pers eller samma tid som innan så jag är nöjd!

skolveckan hoppas jag går fort så det kan bli helg snart. Har ett matteprov och sen har jag även nationella.
På fredag blir det 18årsfest, på lördag blir det jobb och kanske utgång med natta? och på söndag får det nog bli plugg om jag ska hinna klart med allt!

Nu ska jag lägga mig, morgonträning imorgon!

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0