Trött i ögonen

Nu är jag trött och ska ta och lägga mig och sova.
Det blev en rundtur i stan och visst kom jag hem med saker som så många gånger förr. Handlade ett par flippflopp, en aftersun, mascara, ögonskugga och lite grejs till rummet. Varför klarar jag aldrig av att gå i stan utan och handla, ja det är en bra fråga!

Imorgon blir det upp tidigt för morgonträning och sen en mattelektion i skolan. Sen hem och kanske plugga lite om jag nu orkar det och sen så blir det första utomhusträningen för i år. Hoppas hoppas hoppas att det är varmt imorgon!

Jag känner hur mina ögon sakta men säkert vill stänga sig, så det är nog dags att bege mig till min underbara säng!

Puss och sov gott


sommmmar och sol, kom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0