Torsdag

Haj på er!
Idag har det varit en fulltupp dag, och lika så kommer det bli imorgon!
Först blev det morgonträning sen gick jag och vanessa till skolan och åt lite frukost och väntade på nästa lektion klockan ett. Efter naturkelktionen, som förövrigt var den sista naturlektionen vi kommer ha, så hade jag matteprov. Jag har ingen kommentar hur det gick, INGEN!
Efter det snabbt till centralen där pappa väntade och sen körde vi hem. Ut med nissepisse och käka lite sen iväg till träningen för ett syrapass. Buss hem och nu har jag precis käkat lite pasta carbonara, mumsmums!

Imorgon ser dagen ut såhär;
- Nationella i eng
- In till stan
- Fixa pass med mamma
- Hem och fixa mig
- Till felle och förfesta lite
- Till josses 18årsfest!

Kommer bli en super fredag känner jag på mig. Jag och felle kan ju inte ha det så mycket mer än sjukt kul varje gång vi ses, haha!

Nej nu ska jag nog fixa iordning mig och lite sånt, och sen ska jag nog kolla på UPP (den teknade filmen, haha)
Ni får ha det så bra, puss på er


jag och felle för ett antal år sen! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0