Tisdag

Vaknade vid åtta tiden, tog bussen vid nio tiden och var stolt att jag hade pallrat mig upp för att åka till skolan och ha en endaste liten lektion (för att jag måste lära mig matten, haha). Väl kommen till skolan får man frågan, vad gör du här? vi har inga lektioner idag! MEN OKEJ, jag har alltså struntat i en sovmorgon, tagit bussen 498492timmar för att inte ha några lektioner.
Som tur förstörde inte det hela dagen. Jag, natta och hilda tog en lunch på jensensböffhus och sen gick vi en runda i stan. Jag handlade en piercing och sen två pas skor!

Sitter här vid min nya dator och försöker förstå mig på den. Måste iallfall säga att det är riktigt najs! :)
Nu ska jag försöka få min syrra med mig ut på en springtur, kan nog inte bli mer än lyckat, not!

Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0