Söndag

Jag blir så trött på mig själv. Jag har en uppsats om meningen med livet som ska vara inlämnad imorgon och såklart börjar jag med den idag, och det är inte direkt så att jag fattar uppgiften, nejnej, så här sitter jag som ett frågetecken och ska försöka komma på något att skriva om.

Igår blev det en myslördag och det behövdes. Efter att jag kommit hem från jobbet tog jag cykeln till felle. Vi chillad hela kvällen. Vi kollade blandannat på avatar, och ja jag måste hålla med alla som tycker den är sjukt bra, för det var den verkligen. Jag stack hem vid två på natten, satt mig lite vid datorn och somnade sen.

Vaknade vid halv tolv idag och åt frullebulle. Nu sitter jag här och känner att denna dagen kommer bli tråkig om inte uppsatsen blir klar snart (har inte ens börjat). Annars om jag har lite tid över ska jag ta mig till min moster och fika, mysigt!

Denna veckan ser väll annars ut såhär;
- Måndag - morgonträning, lämna in uppsats, lektion?, träning
- Tisdag - lektion?, börja göra geografi, träning
- Onsdag - morgonträning, plugga, träning
- Torsdag - liseberg
- Fredga - tävling mölndal
- Lördag - tävling mölndal
- Söndag - tävling mölndal

Så ser väll veckan ut, och det ska bli trevligt med lite liseberg om det blir fint väder vill säga, för vad är det för väder vi har nu, det är ju för fasen vinter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0