Onsdag

Onsdag idag, och idag är det två veckor tills vi drar till spanien. Vid denna tiden ligger vi och steker på stranden, om exakt två veckor. Det kommer bli grymt!

Idag har jag latar mig, som alla andra dagar denna veckan, haha! Jag har iförsig varit duktig och bakat scones, dom blev goda! och sen så har jag hmmmm, ja det var väll det haha!

Imorgon drar 20pers från simningen till Mölndal. Men först ska vi ta en dag på liseberg, och jag önskar att det blir fint väder! Vi åker halv 10 imorgonbitti och är hemma igen på söndagkväll, kommer bli trevligt!

Har även beställt en dator idag som ska bli min studentpresent. Skulle egentligen köpa en liten dator som man kan ha med sig, men jag snackade med snillena jonte och felle och tydligen så var dom ju inte så värsta bra, så jonte letade upp en bra dator som han tyckte jag skulle köpa. Tyvärr var den ju inte riktigt lika snygg som den jag sett men denna får funka, jag har faktiskt hellre en stor bra och helt okej snygg än en liten fin och inte så bra!

Nej nu ska jag ner och laga mat till min kära familj, eller jag ska iallfall skära grönsakerna hahah!
Puss på errrrrr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0