Onsdag

Hej på er!
Håller på att fixa bloggen så smått som ni kanske ser. Emilia har hjälpt mig med headern och sen sitter jag här och fixar & trixar lite. Hinner inte mer nu så får väll fortsätta senare, hoppas ni gillar den!

Idag har jag sovit länge, och hade desutom världens stördaste dröm, tror knappt inte jag ska berätta den för någon haha!
Ska snart in i duschen och sen ska jag möta upp bea. Vi ska in till stan och kika lite, behöver nytt smink blandannat.

Idag är det exakt en vecka tills vi drar till spanien, kan man annat än längta? NEJ!

Planeringar innan jag drar;
- Torsdag; träning - skola - träning - plugga matte
- Fredag; träna - hem till natta - skeppsbron
- Lördag; träna - stå funktionär - ha singstarkväll med moster/kusin
- Söndag, matteprov - börja packa - felle?
- Måndag; träning - redovisning - jobb - packa klart det mesta
- Tisdag; nationella i matte - växla pengar - träna? - hem till natta
- Onsdag; fyg 09:15

Nej nu måste jag in och duscha, ha en bra onsdag! puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0