Mölndal

Jag har varit iväg sen i torsdags det är därför jag inte skrivit om ni undrar mina kära läsare.

I torsdags drog vi vid halv 10 på morgonen och satt oss i bussen för en tur till liseberg. Där åkte vi karuseller som bara den och desutom åkte jag (AMANDA TVINGADE MIG) upp i frittfall fast att jag sakt att jag aldrig ska åka den för jag är höjdrädd. Men upp kom jag och där ångrad jag att jag satt mig i den dumma karusellen, amanda har filmat det så det finns på facebook hahah, fyfan!

Efter en dag på liseberg fortsatte vi till mölndal. Där blev det tävling fredag-söndag. Det gick helt okej faktiskt. Vann tre sträckor, och kom trea på en. Fick med mig hem två väskor, simglasögon och ORANGAshorts (fick det så hade inte mycket att välja på, haha).

Helgen har varit superkul och jaaa, nu är det snart iväg igen. SPANIEEEEEEN!
Vi drar om 9dagar, nioooooo fucking dagar!
jag är lycklig

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0