Min fredag

Fredagen blev bra igår. Först träning vilket var första utepasset för iår, och vattnet var skitvarmt så det var najs. Efter träningen stack jag hem till Natta. Vi lagade fiskpinnar med pasta och sen började vi fixa oss för kvällen. Vi drog till skeppsbron och var hemma hos Natta igen vid fyra tiden. Kvällen blev lyckad!

Idag har jag först tränat och sen stått funktinär. Har bränt ansiktet med, det har jag också hunnit med. Nu har jag precis duchat och väntar på att min moster och hennes man och min kusin ska komma hem här. Vi ska sitta ute och käka lite och sen ska vi ha en singstar kväll. Tyvärr måste jag även få in pluggning av matte lite, en lördag, det suger. Men har prov imorogn klockan tidigt!

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0