Måndag!

39 dagar tills studenten idag, fan det börjar närma sig med stormsteg!

Morgonträning imorsse och sen begav jag mig till stan för att hitta present till Vanessa. Det slutade med att jag hade handlat lite till mig själv med och det var ju inte så bra. Hade bestämt mig att spara ganska mycket denna månaden till spanien, men det kommer ju inte gå så bra känner jag.
Jag handlade ett par harmen?byxor och ett linne och sen även ljusbrun hårfärg, tänkte ta och färga det nu innan jag åker iväg, tycker att det har blivit så jäkla ljust just nu och trivs inte alls i blond hårfärg (eller vilken färg jag ni har just nu,  haha).

Sitter här och funderar på om jag ska kolla lite på matten, har prov på torsdag och jag fattar ingeting, och då menar jag verkligen ingenting.
När bea kommer hem ska hon iallfall färga mitt hår har jag bestämt, får väll se hur det blir, hoppas det inte blir någong konstig färg!

Nej nu ska jag nog sätta mig med matten och göra ett par varmamackor!
Puss


mmmmmmmums

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0