Måndag!

Idag är det måndag och jag kände när jag vaknade att jag hade behövt sova ett par timmar till. Men jag var tvungen att ha morgonträning så det var bara att pallra sig upp ur den sköna sängen.
Träningen gick bra och sen drog jag vidare till stan för att uträtta ett par ärende.

-Fick köpt toffsar, klämmor och en rosa neccesär
-Fick lämnat in min balklänning för den ska sys in
-Fick hämtat mitt pass som jag blev SÅ SNYGG på, eller inte
-Fick med mig hem en stoooooor falafel

Det som jag har kvar att göra idag är att jag ska hämta min dator som kommit, städa på mitt rum, börja kolla på matten, åka till badet och heja på triton när det är seriesimsnåttskit!

Jaja, nu ska jag städa!
Bilder från mölndal kommer senare
pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0