Fredagen!

Fredagen blev trevlig.
Först var det i för sig inte så trevligt för jag hade nationella, och det gick ju som det gick, inte mycker mer att säga om det hehe. Efter nationella växlade jag in alla min enkronor och sen mötte jag upp mamma för att göra pass. FYFAN för den bilden säger jag bara, har nog aldrig sett något värra, haha! Desutom så hade även mammas legg gått ut utan att hon visste det, så jag fick legitimera min mamma, det kändes lite cool, hahah!

Väl hemma fixade jag mig och stack till felle. Vi fixade oss lite tillsammans, drack lite cider, snackade och sånt och sen drog vi till svedala för att josse hade fest, för hon fyller hela 18år idag. Det blev en trevlig kväll och kommer inte riktigt ihåg när jag kom hem, men hem kom jag och jag somnade direkt.

Upp klockan åtta imorsse (ALDRIG MER EFTER EN KVÄLL MED ALKOHOL, haha) för att TRÄNA, ja träna, det låter bara så sjukt i mina öron. Desutom tänkte jag okej jag kan gå dit för att simma lungt för det skulle vara ett lungt pass. Jag kommer till träning och säger att jag inte kan träna ikväll för jag ska jobba och då säger bengan, ja och med då kör du 8*50 broken, (VAAAAAAAA, om jag inte redan mådde illa så kan ni ju räkna ut hur jag mådde efter det) haha.

Efter träningen gick jag och pappa och åt korv med mos och sen körde han mig till mitt jobb. Jobbade i fem timmar och nu har jag precis käkat pizza. Ska snart lyfta min rumpa och gå upp på rummet och städa lite snabbt och sen ska jag ta på mig mmyyyyyyyskläder och sticka hem till felle.

Förresten bilder från igår lägger jag upp lite senare, lite bilder blev det!
Puss på er, ha en fin lördag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0