Fint väder

Vaknade imorsse och vädert såg ut exakt som alla andra dessa veckan. Riktigt varmt men igen sol. Men när jag sen skulle bege mig hem från en ONÖDIG dag i skolan (ingen lektion) så tittade solen fram och stekte på min kropp, haha! Fyfan vad det blev varmt när solen tittade fram. Så när jag tatt bussen hem la jag mig i solen en stund och hoppashoppashoppas att man har fått lite färg på den vita kroppen!

Förresten så klarade natta sitt SAT prov, och jag är så jävla glad för hennes skull. Vi ska fira imorgon, det skaaaa vi!

Nu ska jag ut och springa, eller ja om jag orkar. Blev ingen simning idag heller, vattnet var för kallt och klorhalten för hög så vi fick träningsförbud.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0