4 Maj

Idag är det tisdag och ja, det blev en ganska meningslös dag i skolan idag. Ingen natur, och sen kommer man till skolan och då hade vi tydligen ingen filosodi heller och sen tänkte jag att jag var tvungen att gå på matten för jag har prov snart med då hade vi visst ingen matte iheller. Så jag och vanessa har varit på skolan helt i onödan.

Efter skolan åkte vi till stan en stund. Jag som inte skulle handla mer kunde såklart inte hålla mig och handlade en vit tupbklänning som var skitsöt och en turkos bikini (har handlat fem eller sex på typ tre månader) haha det är illa. Fick även handlat marängswissglass från mc donalds som var svingod. Efter en runda i stan tog jag bussen hem och nu sitter jag här. Funderar på om jag ska lyfta mitt feta arsle och städa på mitt rum lite, men nej jag tror inte det haha!
Ikväll blir det träning och sen får jag väll sätta mig med matten lite (säger jag nu, kommer aldrig hända).
Förövrigt så är det 3veckor imorgon tills vi drar till spaninen, och nördiga som vi är satt jag och vanessa och gjorde packlista innan i skolan för vi hade så mycket att göra, haha. och jag har även kommit på att jag kan ha olika bikinisar varje dag, hahah omg vad jag är nördig!

Nej nu ska jag städa mitt rum? eller äta kanske, tror det får bli äta, ja det får det blir, ÄTA BLIR DET!
okej ett väldigt flummigt blogginlägg, men ibland är man ju lite flummig, så är det

puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0