Torsdag

100 dagars som sagt igår och det var trevligt och sen begav jag och natta oss hem till henne för att sova en stund där och sen begav jag mig till skolan vid 11 tiden imorsse.

 

Idag har jag haft två lektioner och sen träning som gick helt okej. Vi hade någon lagkappssyra var väll runt en sekund över pers på det jag simmade så det är väll okej!

Efter det hade vi årsmöte som varade i typ två timmar, lite drygt men det är ju bara en gång per år så man får väll ställa upp och komma kan jag tycka. Jag och jossan hade det trevligt iallfall, korvätande och lite sånt, haha!

 

Imorgon har jag en ledig dag som vanligt som ska bli skönt. Hade tänkt att ta igen lite pluggande som jag missat eller inte orkar göra och sen på kvällen blir det träning som väntar, vilken spännande fredag, not.

 

Nej nu ska jag ta och göra mig ett knäckebröd och sen kolla på en film som pappa hade med sig hem idag, någong kärleksfilm, vad deprimerande! AJA, ni får sova så gott, puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0