Torsdag

Goddagens.

 

Fullrulledag har det varit idag. Morgonträning imorsse plus sista filmningen för vårat projektarbete. Efter det till skolan och ha en liten lektion och sen vidare till stadion för att möta upp min mentala tränare och ha ett möta. Efter mötet så tog jag bussen till träningen och där hade vi ett syra pass av något slag och sen efter det så direkt till styrkan. Efter lite styrka så dirr hem och äta och sätta sig med filosofiarbetet som jag skjutit upp till sista dagen (PERFEEEEEEKT, eller inte) och nu sitter jag här och skriver arbete och deppar lite, haha.

 

Jaja, nu är det iallfall påsklov och det ska man ju glädjas åt. Ska bli skönt och välbehövt, måste däremot endå göra endel pluggesaker under lovet men det får man väll stå ut med, snaaaaart SNART är det över mina vänner, haha.

 

Imorgon ska jag iväg över helgen, eller jag kommer hem lördagkväll, ska till Alingsås.

På söndag blir det nog att träffa min fina Emelie för att fixa hennes hår för hon ville ha lite hjälp av mästerfrissan (hihi) och kanske ska även mitt hår fixas, vem vet!

 

Nej nu måste jag faktiskt plugga, döööööööör

Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0