Torsdag

Hallåja!

Torsdag idag, och dagen har väll varit bra, eller ja matten vet ju inte om jag har någon kommentar till. Först morgonträning iallfall och sen till frukost för att käka lite. Sen fick jag även köpt biljetterna till balen, det kommer bli najs! :)

 

Efter skolan så drog jag och styrkade och sen blev det träning, syrapass och det sved väll lite i mina armar som redan hade syra när jag kom men det gick bra tyckte jag.

 

Nu sitter jag vid datorn och kollar lite på sveriges värsta bilförare, jag borde nog vara med där känner jag, haha!

 

Imorgon blir det sovmorgon och sen till min mentala tränare vid ett tiden och sen ska jag och emelie på bio, vi ska se shutter island eller vad den nu heter! :)

 

Hörs, pussssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0