Tisdag/Onsdag

Skrev inte igår för jag hade fullt upp och sen orkade jag inte när jag kom hem vid niotiden.

Hade först redovisning på morgonen med Vanessa och vi fick Mvg så det var skönt och sen efter den dryga skoldagen så stack jag till träningen. Det gick finemang fast kändes mindre bra, hehe. Efter träningen stack jag och styrka med simon och adam och sen hem och chillade lite innan det blev läggdags.

 

Idag har jag haft morgonträning. Typ den första morgonträningen vi kört A3 på, haha! Och sen har jag haft en lektion och nu sitter jag här och nördar mig. Måste verkligen plugga matte för har tydligen prov imorgon och har inte börjat kolla på det ens, fan det är så typiskt mig.

 

Ha det fint med er, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0