Stockholm - GP dag 1

Då är jag och amanda i stockholm och det är lika mysigt som vanligt att vara här. Vi bor på det finfina hotellet clarion men skönaste sängarna, vi får gooooood mat på restaurang och ja massa sånt trevligt.

Vi tog iallfall tåget halv 10 imorsse och var uppe här vid två tiden. Käkade på någon wokrestaurang och sen gick vi och simmade in. Har inte simmat en meter på typ en vecka för att jag varit sjuk men ville ändå simma denna tävlingen. Simmade först 200fr som jag persade på, helt sjukt egentligen, så det gick bra. Sen efter typ 3 timmar simmade jag 200ry som gick mindre bra, vet inte riktigt vad det är med den sträckan men jag tycker knappt det är kul att simma den längre.

Vi har precis varit och ätit på en pizzarestaurang som var så god och sen han vi in om ica och handla lite till kvällen.

Imorgon har vi ingen final så det blir att sova länge (sköööönt) och sen äta en riktigt god frukost som de serverar här. Efter det ska nog vi gå en runda i stan här och se om där är nått kul att shoppa.
På eftermiddagen är simningen igång igen, jag ska simma 400fr och amanda ska simma 200fj. Om ingen går till final så tänkte vi kanske se någon bio på kvällen om det finns tid för det.

Nej nu ska vi chilla lite till innan det blir läggdags, puss på er


hahaha, 2006 i stockholm


stockholm 2006


mums


2006


haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0