Shutter Island!

Såg som dagt Shutter Island igår med emelie och den var faktist riktigt bra. Efter bion drog jag och emsan till bk för att sitta där en timme och chilla innan lilla bussen kom och hämtade oss. Hemma runt halv två och upp åtta för träning, trött i ögonen, jadå!

 

Nu sitter jag här med min syrra och köper massa från HM, har nog beställt fyra klänningar, riktigt söta och perfekta till spanien, jadå! :D

 

Ikväll ska jag träna och sen vidare till höllviken för att passa marias kusiner och det ska bli mysigt. Jag och Maria har inte setts sen i sommar så det ska bli sjukt kul, jag saknar dig!

 

Nej nu ska jag skicka iväg beställningen (haha, innan pappa ser hur mycket det blev) och sen ska jag packa, puss på er och ha en fin lördag

Jag och maria i sommras









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0