Pluggdag

Morgonträning imorsse i burlöv. Simmade ett syrapass och sen fick jag och henrietta vänta på ida ett tag för att hon skulle snacka med sin mentala tränare. Gick runt en stund på burlöv center och såklart går jag därifrån med två tröjor, så typiskt mig. Visar tröjorna sen! :)

 

Kom hem vid tolv och sen kom Vanessa till mig. Vi käkade lite panakakor som min syrra gjort (de tjockaste jag ätit, haha) och sen satt vi oss för att plugga, ja ni läste rätt. Trodde fan inte det skulle bli mycket gjort av oss två men ack så fel jag hade. Vi var megaduktiga och gjorde i princip klart både estetiskverksamheten och projektarbetet.

Vanessa har nästan precis stuckit och nu känner jag mig nöjd med mig själv, haha.

Skulle egentligen till min fina Fellelitttttopermis men jag känner att om jag precis blivit klart med arbetet plus ska käka och så PLUS att det tar trettio minuter att gå till henne så är jag lite död just nu, jag trodde inte pluggningen skulle  ta så lång tid  :(  Men vi ska iallfall ses på lördag för då ska vi på 19årsfest, ska bli najs!

 

Nej nu tjatar mamma på mig att jag ska färga hennes hår, hur vågar hon när jag har slitit så hela dagen, haha. Men det är väll bara att resa sig och göra det med.

 

Vi hörs snart, då får ni se mina tröjor och kanske mina nya snilleglasögon ;) haha

 

PUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0