Onsdag

God morgon!

Idag är det onsdag och jag är fortfarande sjuk och det suger. Ska upp till vårdcentralen nu om en halvtimme och se om jag har halsfluss eller något liknande för om det bara är en förkylning kan jag förhoppnings vis följa med på tävlingen till stockholm på fredag (hoppppppas).

 

Så idag blir det bara att vila som jag gjort nu ett par dag och jag är så rastlös. Var iförsig hos optikern igår trots att jag var sjuk (har ändrat tid tre gånger, haha) och kollade min syn lite och beställde även ett par glasögon som jag kan ha lite på kvällar och ja när jag inte pallar ha linser, när jag är sjuk och så (man får egentligen inte ha linser då). Fast att jag inte är något värsta fan av glasögon tyckte jag endå att dessa var snygga, eller ja helt okej, får dom om en vecka då får ni se ;) hehe!

Fick även med pappa en snabbis på medimarkt fast att han tyckte att jag skulle vila men det är så tråkigt. Vi kollade lite på datorer men hittade ingen rolig så ska försöka få med han in till netonnet idag, hoppas han vill, haha!

 

Nej nu ska jag klä på mig lite och sen dra till vårdcentralen, vi hörs senare.

puss'


Kommentarer
Postat av: Eira Music

vill cokså ha en sån tröja

2010-03-17 @ 09:11:13
URL: http://eiramusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0