Måndag

Måndag idag och ny vecka. Har inte varit i skolan idag, mådde sådär imorsse så tänkte att jag lika bra kunde vara hemma idag, har ändå bara en lektion!

Har tagit det lugnt idag, pluggat lite, chillat mest!

 

Om någon timme blir det träning, ska bli najs, har inte tränar sen i fredags! Har även GP om mindre än tre veckor det ska bli trevlans, jag och mandi igen, alltid lika ball! :D

 

Förövrigt så är det 102 dagar till studenten alltså 100 dagars på onsdag och då blir det partyyyyyy, det gillar jag! Fatta att det bara är 102 dagar tills jag är fri fyfan det är läskigt men najs!

 

Nej nu ska jag kila och kanske plugga lite, fyfan vad jag skjuter fram det hela tiden, aja!

PUSS

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0