Måndag

Måndag idag och det är lov. Det är så skönt att slippa gå till skolan, inte för att jag är där allt för ofta nu för tiden men endå!
Fick gå upp vid åttatiden för att ta bussen till träningen. Var ett långt pass men det var faktiskt ganska roligt, serien var iallfall;

1500
2*800
3*400
4*200
5*100
6*50
och passet blev 8000m.

Har nästan precis kommit hem, tar ju ett tag när man måste ta bussen och så. Nu ska jag se om där är något att äta och sen får jag nog plugga lite, har endel att göra över lovet och det suger lite men det är bara att göra det.
Lite senare ska jag träffa min fina vän Issa en stund, får se vad vi hittar på med.

NI får ha en trevlig dag, puss på er


Kommentarer
Postat av: denise wallberg - ♥

skönt med lov! har inte det förrän nästa vecka dock :(

2010-03-29 @ 15:14:52
URL: http://denisewallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0