Lördag/söndag

Haj på er knasbollar!

 

Har varit en najsnajs helg med fullt upp och det gillar jag. Igår efter träningen ( 9*100 A3 tre varv, alltså 27*100 A3, fyfan) så åkte jag till Höllviken för att hjälpa min kära vän Maria att passa några urgulliga ungar. Vi kollade på melodifestivalen och sen satt vi på någon film och somnade inte fråns typ halv tre.

 

Vaknade vid halv nio tiden av att tre små gulliga ungar väckte oss och sen fick man vara pigg och glad och leka lite. Vid tolvtiden blev vi hemkörda till Maria, fick kollat lite på hästarna och snackat en massa och sen kom pappa och hämtade mig vid halv tre för att ha ett litet möte men min tränare. Vid halv fyra var det massagetime och nu har jag varit hemma en stund och mest chillat och ätit kinamat, mums på det!

 

Imorgon har jag bara morgonträning och sen ska jag hem och plugga lite får det nog bli.

Denna vecka måste jag (i skolväg) göra;

-         Skriva hälsoprojektloggbok

-         Börja med filosofin

-         Plugga geografi

-         Göra engelskredovisning

-         Skriva loggbok projektarbete

-         Läsa engelskbok

 

Fan det var endel, det är väll bara att sätta igång.

 

Förövrigt drar jag och amanda till Stockholm på fredag för GP och en najs helg väntar.

Ha det fint, puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0