Lista



Vad heter du: Rebecca Holst
Längd: 179 cm
Vikt: vill ni verkligen veta det? ;)
Hårfärg: brunt
Ögonfärg: gröna
Beroende av: choklad
Hur mycket smink använder du dagligen: lagom
Vad har du ätit idag: mat såklart och glass faktiskt
Dagens klädsel: converse, jeans, linne och tröja över
Glädje just nu: att det snart är helg
Irritation just nu: ingen tror jag, eller jo att jag inte pluggar
Senaste låt du hörde?: memories
Senaste inköp: oj det var nog något från malaga, jag har fan inte handat något sen dess, detta är kattastrof, eller just det ett par skor handlade jag här om dagen haha
Vilka hårfärger har du haft: alla möjliga, blondt, brunt, lite rött, svart
Brukar du äta frukost?: ja det brukar jag
Vad gör du om helgerna: tränar, umgås med mina fina vänner, pluggar lite, lite allt möjligt faktiskt som jag inte hinner på vardagarna
Husdjur: en liten nisse
Hur är ditt hår: jag hatar det just nu
Brukar du bädda sängen: faktiskt, jag är duktig
Har du mest skivor eller filmer?: filmer
Favoritaffär?: oj finns en del som jag gillar, men monki kanske
Vad har du på väggarna?: hyllor och tavlor   
Vem betyder mest för dig: mina närmaste  
Är du singel?: för det är jag, komsikomsi
Är du nöjd med dig själv: ja det är jag väll
Hur mår du just nu: jag mår fint
Senaste program du såg på: dating in the dark, haha
Senaste film: bröllopsfotografen
Vad var det senaste du sa: varför är du redan hemma? haha
Hur ofta tvättar du ansiktet?: bor ju i vattnet så
Vem vet mest om dig: oj jadu, det är väll jag som vet mest tror jag;)
Vad har du i ditt fönster: någon blomma och lampa  
Har du bra minne?: det är nog hyffsat


blondt/guldigt


mörk brunt


riktigt blondt


svart


ljusbrunt/brunt

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0