goddag

Goddagens på er.

Orkade inte skriva igårkväll när jag kom hem från träningen men träningen gick iallfall bra. Styrkade först vid sex tiden och tränade sen sju. Simmade 7000m som jag inte gjort på ett tag men det var skönt och sen åkte jag hem och nanna sött, haha!

 

Idag har det varit fullrulle. Först skolan till tolv och sen drog jag och natta till stan en sväng och handlade lite grejer till hennes resa. Hon ska utomland i två veckor och det är faktiskt fuskigt. Jag fick handlat ett linne, öronhänge och grejs till håret. Sen avslutade vi med en finfin fika på espressohouse, mums i magen.

Efter stan drog jag till stadion för att jobba lite, jobbade väll fem timmar och nu sitter jag här och är sviiiiiintrött, och då menar jag svintrött!

 

Imorgon blir det morgonträning och sen ska jag ha engelskredovisning. Efter det så ska jag heeeeeeeeeem och sova, haha, NEJ för det ska jag inte för jag MÅSTE börja på min filosofiuppgift som ska vara inlämnad på fredag, omg säger jag bara, är det någon som vill göra den till mig så får ni en puss?

Nej men så ser väll min trevliga dag ut, ha det så fint mina söta vänner

 

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0