Fredag

Fredag idag vilket har blivit en lugn dag för mig. Mestadels har jag pluggat och försökt ta igen lite av det jag missat denna veckan, har väll gått sådär bra men lite framsteg, haha!

Träning innan idag och det gick bra och sen hem och käka tacos.

 

Nu har jag fastnat vid datorn och kollat tatueringar en stund och vet verkligen vad jag vill ha nu. Så nästa kommer i allfall bli större än den jag har nu, vet fortfarande inte om jag vill ha lite färg på eller inte. Får se när den blir av men det får inte dröja allt för länge.

Åh gud nu är jag så sugen på att göra den, riktigt fin!

 

Nu ska jag nog snart nanna, har morgonträning imorgon och sen är det jobb från fyra till halv tolv (ledsen gubbe). Pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0