Fredag

Fredag idag och jag vaknade för en stund sen. Nu har jag precis duschat lite och ska snart äta frullebulle och fixa mig. Tar bussen vid tolvtiden för att möta upp min mentalatränare och ska väll träffas en timme kan jag tro och sen ska jag bege mig hemmåt igen för att vänta på fina emsan som kommer till mig. Vi ska käka lite här hemma och sen dra vidare på bio. Kommer att bli en mysig fredag och UTAN träning för en gångs skull.

 

Om jag styrkar två gånger i veckan plus har mentalträning (utöver mina 10simpass) så blir jag ledig på fredagar (eller onsdag eller torsdag om jag typ behöver plugga). Så det är riktigt najs att jag blir ledig på fredagar om jag vill, tacktack! Haha!

 

Nej nu ska jag kila, ni får ha en finfin fredag, kanske skriver senare.

Puss på er

 




hahahha EMELIE! hittade precis dessa bilderna, vadå minnen! ;D


Kommentarer
Postat av: emsan

haha :D våra grabbar

2010-03-12 @ 13:42:00
URL: http://emsanskriver.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0